Jak zamawiać
Sklep Internetowy realizuje zamówienia tylko na terenie Poznania
1. Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu Internetowego Expressowa.pl - 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia, przez cały rok, przy czym Kupujący może złożyć zamówienie najpóźniej do godz. 13.00 dnia poprzedzającego realizację zamówienia. W przypadku zamówień na wyroby okolicznościowe zamówienia należy składać z co najmniej 72 godzinnym wyprzedzeniem.
2. Produkty na zdjęciach zamieszczonych na stronach sklepu mogą nieznacznie różnić się od wysyłanego towaru. Wynikać to może z techniki wykonywania zdjęć. W przypadku zamawiania produktów na wagę, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dostarczenia towarów o wadze różnej od wagi wskazanej w zamówieniu, przy czym różnica nie może być większa niż +/-10%.
3. Aby dokonać zamówienia wystarczy:
– wybrać produkty, ich rodzaj oraz ilość, w zależności od danego produktu, i dodać je do koszyka,
– przejść do koszyka, wypełnić formularz dostawy (tj. adres dostawy, wybrać formę płatności),
– zatwierdzić zamówienie z obowiązkiem zapłaty oraz wyrazić poszczególne potwierdzenia i zgody, w tym zapoznanie się z regulaminem Sklepu Internetowego,
– opłacić zamówienie, chyba, że we wcześniejszym kroku wybrano opcję płatności przy odbiorze.
Jeżeli Kupujący korzysta z kodu rabatowego powinien go wpisać w przeznaczonym do tego polu, przed momentem potwierdzenia złożenia zamówienia.
4. Po złożeniu zamówienia Kupujący dostaje e-mail z informacją o jego przyjęciu w celu potwierdzenia złożonego zamówienia.
5. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień za pobraniem (płatnych przy odbiorze) – po tym, jak do Sprzedawcy dotrze od Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia
b) w przypadku realizacji zamówień płatnych z góry – w chwili wpływu środków finansowych na konto Sprzedawcy. Płatności za zamówienia płatne z góry można dokonywać online.
6. Kupujący wyraża zgodę na kontakt ze Sklepem Internetowym za pośrednictwem podanego numeru telefonu lub poczty elektronicznej na adres podany w zamówieniu lub przy rejestracji
Informacje podawane przez Kupującego, umożliwiające realizację zamówienia, powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Podanie nieprawdziwych, nieaktualnych lub niedokładnych danych uniemożliwia realizację zamówień w Sklepie Internetowym. W tej sytuacji Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, o czym Kupujący zostanie poinformowany, jeżeli podane przez niego dane tylko to umożliwią.
Warunki płatności i wysyłki towaru
1. Płatność za zakupione produkty może odbyć się wedle jednego z możliwych sposobów, wybranego przez Kupującego:
a) Płatność za pobraniem ( gotówka lub karta ) w przypadku odbioru osobistego
b) On-line
2. Zamówione produkty są dostarczane za pośrednictwem kurierów Sprzedawcy od poniedziałku do soboty ( z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych ) w godzinach 11 -15
3. Opłaty za przesyłkę i czas dostarczenia produktów:
a) wartość opłaty na terenie miasta Poznania – 19,99 zł
b) zamówienia na terenie miasta Poznania powyżej 200 zł - dostawa gratis
c) odbiór osobisty w cukierni Expressowa Poznaniu przy ul. Wilczak 3 - 0 zł
4. Przesyłka jest realizowana przez Sprzedawcę dopiero w momencie rejestracji wpływu płatności na konto Sklepu Internetowego ( dotyczy płatności On-line ).
5. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar przez Kupującego na drugi dzień po złożeniu zamówienia lub w terminie wskazanym przez Kupującego ( dotyczy szczególnie wyrobów okolicznościowych )
Dostawy towarów odbywają się od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe w godzinach 11 – 15, z wyłączeniem niedziel oraz dni świątecznych. Godziny dostawy są preferencyjne i orientacyjne – Sprzedawca nie gwarantuje dotrzymania godzin dostawy.
6. Do każdego przesłanego towaru Sprzedawca załącza dowód zakupu w postaci paragonu. Faktury VAT są wystawiane na wyraźne życzenie Kupującego.